Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r.
poz. 530) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021 poz. 1960)
Dyrektor Przedszkola Nr11 z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyślu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista do spraw kadrowo- płacowych,
zatrudnienie od dnia 01.11.2022r.
Nazwa i adres jednostki: Przedszkole nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyślu,
ul. Wybrzeże Ojca Św. Jana Pawła II 68, 37-700 Przemyśl,
Wymiar czasu pracy: 0,75 etat,
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Do konkursu może przystąpić osoba, która posiada:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe oraz 2-letnie doświadczenie na takim samym lub równoważnym stanowisku lub wykształcenie średnie oraz 3-letnie doświadczenie na takim samym lub równoważnym stanowisku,
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- nieposzlakowaną opinię.
II. WYMAGANIA DODATKOWE:
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość programu Płatnik, pakietu Office, programu kadrowo-płacowego VULCAN, systemu SIO, programu sprawozdawczego GUS, bankowego systemu obsługi przelewów, platforma JDU art. 30 KN, Arkusza Organizacyjnego)
- znajomość ustaw: Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku od osób fizycznych, ustawy
o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, przepisów oświatowych i samorządowych oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, - umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- praktyczna znajomość zagadnień kadrowo – płacowych,
- rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia,
- sporządzanie list płac dla pracowników pedagogicznych oraz pracowników administracji i obsługi,
- prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych,
- naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną dokumentacją,
- sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, wynagrodzenia JDU z art. 30 KN,
- prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- przygotowywanie umów zlecenie i umów o dzieło,
- sporządzanie przelewów w systemie bankowym,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla celów ustalenia emerytur, rent i kapitału początkowego (RP-7), współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury,
- wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej z zakresu płac i zatrudniania,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń w ramach portalu sprawozdawczego GUS,
- współpraca przy dokonywaniu analiz i sporządzaniu planów budżetowych,
- prowadzenie pełnej obsługi programu Płatnik (dokumentacja ubezpieczeniowa pracowników, deklaracje rozliczeniowe ZUS),
- naliczanie i pobranie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji oraz informacji podatkowych (PIT-11, PIT-4R),
- archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych oraz prac interwencyjnych,
- współpraca z Sądem Rejonowym w Przemyślu w zakresie organizacji prac społeczno- użytecznych, prowadzenie list obecności, rozliczanie wykonywanych prac,
19. zatrudnianie i zwalnianie pracowników,
20. aktualizacja wymiaru uposażeń dla pracowników,
21. sporządzanie planów urlopowych pracowników,
22. prowadzenie ewidencji czasu pracy,
23. prowadzenie dokumentów związanych z ochroną danych osobowych,
24. prowadzenie korespondencji z urzędami zewnętrznymi,
25. sporządzanie skierowań i prowadzenie nadzoru nad terminowością przeprowadzania
pracowniczych badań lekarskich,
26. sporządzanie wniosków i pism dotyczących nagród i odznaczeń,
27. prowadzenie dokumentacji w zakresie PPK,
28. Sporządzanie Arkusza Organizacyjnego i aneksów,
29. Prowadzenie kasy – przyjmowanie i odprowadzanie gotówki do banku, sporządzanie raportów
kasowych, rozliczanie czeków,
30. Obsługiwanie Platformy PUE ZUS
IV. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, dokumentujące wymagany staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenia kandydata:
– o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
– o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na danym stanowisku.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn. zmianami), oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 24 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (RODO). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz.530)”.
V. WARUNKI PRACY:
1. Miejsce pracy: Przedszkole nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyślu, ul. Wybrzeże Ojca Św.
Jana Pawła II 68, 37-700 Przemyśl,
2. Wymiar czasu pracy: 0,75 etatu (30 godzin tygodniowo),
3. Stanowisko: samodzielne,
4. Jednozmianowy system pracy w pozycji siedzącej, w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym, przy monitorze komputera.
VI. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia nie przekroczył 6%.
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w kancelarii Przedszkolu Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyślu, ul. Wybrzeże Ojca Św. Jana Pawła II 68, 37-700 Przemyśl w terminie do 24 października 2022 do godziny 10:00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze specjalisty do spraw kadrowo- płacowych”.
W przypadku dokumentów przesłanych drogą pocztową liczy się data wpływu.
Oferty, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie kopert odbędzie się w dniu 24 października 2022r. o godz. 11:00.
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Procedura naboru na stanowisko urzędnicze będzie przeprowadzona dwuetapowo:
Pierwszy etap- kwalifikacja formalna: badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności
i spełnienia wymagań formalnych.
Drugi etap- kwalifikacja merytoryczna: obejmująca rozmowę kwalifikacyjną.
2. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o miejscu i terminie
rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wyniku nabory będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej Urzędu Miasta w Przemyślu, na stronie internetowej Przedszkola nr 11 z Oddziałami
Integracyjnymi w Przemyślu.
4. Wybrany kandydat podejmujący zatrudnienie zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia
o niekaralności.
5. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego zostaną dołączone do jego akt
osobowych.
6. Kandydaci, którzy nie zostaną wybrani mogą odebrać dokumenty w okresie do 3 miesięcy od dnia
ogłoszenia naboru. Dokumenty można odebrać w kadrach Przedszkola Nr11 z Oddziałami
Integracyjnymi w Przemyślu. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone po upływie określonego
terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16 733-50-15
Przemyśl, dnia 10.10.2022r.
mgr Teresa Nyrka
Dyrektor Przedszkola Nr11
z Oddziałami Integracyjnymi
w Przemyślu
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE02016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( 4.5.2019 L. 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole Nr11 z Oddziałami Integracyjnymi
w Przemyślu, tel. 16 733-50-15, mail: pm11@um.przemysl.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod numerem telefonu 511 143 799 lub adresem
email joedukacja@um.przemysl.pl
3. Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit a i c ogólnego rozporządzenia
J/w o ochronie danych oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974- Kodeks pracy i ustawy z dnia 21 listopada
2008 r o pracownikach samorządowych ( Dz.U 2022 poz. 530) w celu rekrutacji do pracy
w Przedszkolu Nr11 z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyślu.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji, a następnie zgodnie z regulaminem
rekrutacji złożone dokumenty, które nie przeszły etapu rekrutacyjnego zostają oddane kandydatom lub
po terminie odbioru komisyjnie zniszczone.
5. Posiada pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich
sprostowania , prawo do przenoszenia danych, prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz
prawo do cofnięcia zgody ( w zakresie, w którym podstawą przetwarzania danych osobowych jest
zgoda – art. 6 ust 1 lit a)
6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy
prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Przemyśl, dnia 06.10.2022r.
SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO – PŁACOWYCH
W PRZEDSZKOLU NR 11 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W PRZEMYŚLU